Menu Sluiten

Content Meetings

Al ruim 20 jaar verrast Cum Laude Events klanten uit de meest uiteenlopende sectoren met kwalitatief hoogstaande evenementen.
Of het nu gaat om de grootschalige lancering van een nieuw product, een bruisende personeelsparty…

Meer dan zomaar evenementen …

Al ruim 20 jaar verrast Cum Laude Events klanten uit de meest uiteenlopende sectoren met kwalitatief hoogstaande evenementen.

Of het nu gaat om de grootschalige lancering van een nieuw product, een bruisende personeelsparty, een sportieve afdelingsuitstap in beperkte kring, een feestelijke openingsreceptie of een zakelijk congres voor een select gezelschap: geen uitdaging is ons te veel.

We bedenken de concepten en bewaken de realisatie ervan van begin tot einde. Bovendien weten we dankzij onze jarenlange ervaring precies op welke leveranciers en vakspecialisten we het best een beroep doen voor uw evenement.

Ook nu, met de verstrengde Covid-19 maatregelen, werken we creatieve én veilige events voor u uit. Of het nu live, hybride of volledig virtueel (online) is, we zorgen voor een verrassende eventbeleving!

U kunt vanaf de briefing tot de eindevaluatie rekenen op de persoonlijke begeleiding van uw Cum Laude Events-account manager.

01551130155113

Meer info

tags: Bedrijfevents – Entertainment Voor Events – Evenement Organisatie – Evenementen – evenementen organisatie – 

Wenst u meer info over content meetings kijk dan vlug op https://www.cum-laude.be/ | Content Meetings

Evenementen Organisatie | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Content meetings

nl en vacancies news blog about seauton meetings congresses events association management business travel contact legal menu seauton rsaquo news rsaquo tips for online events tips for online events you altered the format from your traditional meeting to an online meeting. And now what share this article organising a successful online event is not easy. Imitating a traditional event is not the way to go. Here are some tips on how to organise an event a meeting or a conference with impact online content meetings zijn in trek The tips . Content content can remain in the same format. Slides and video. . Shorter keep your presentations shorter compared to live events. . Compact content needs to be more compact lighter than in live events. . Moderator host working with a host moderator is a must for complex online events. . Interactivity is key implement interactivity with your audience through live qa voting pol.

futurist the futurist eu ned eng times home consultancy social media news contact go to content futurist think tank as a futurist it is my responsibility to predict the future as efficiently as possible. Through my experience in translating patterns into concepts your standards and processses will improve continuously. The knowledge gained during this process and my vision on the future will be actively shared with others so that all noses point in the same direction looking forward… Striving united for the right purposes and goals. Guesswork gazing at a crystal ball yes and no to predict the future and its possibilities will always remain partly conjecture but it is supported by a solid background in controlling risk management scenario planning and not to forget a good dose of fantasy and creativity. This allows me to think differently broad.

Kundigheid over Content meetings

cookies deze website gebruikt cookies om de werking van de website te kunnen verbeteren. Lees hier meer over in het privacy amp cookie statement het nut van content meetings Ok akkoord admire services cases bright ideas about us contact menu incredible remote and hybrid events more services dmire is particularly recognized for their expertise and creativity in meeting design script writing technological innovation in audiovisual effective technology and virtual solutions. Dmire adapts the traditional events formats to the desired outcome for a digital environment and expectations of the audience with greater value shorter separate sessions and interaction. A comprehensive communication is developed with preevent audience teasers and post event messaging. Content marketing get the audience invo.