Menu Sluiten

Organisatie Seminaries

Totaaloplossingen voor uw beurs, congres of bedrijfsevenement. Zowel LIVE voor de fysieke beurzen, congressen en corporate events als VIRTUEEL met online 3D venues, virtuele stands en seminars. Dat is waar wij iedere dag vol passie aan werken.

Samen creëren wij de juiste omgeving voor uw beurs, congres of event!

Mensen samenbrengen, die hun passie en kennis willen delen. Ontmoeten en netwerken! Dit is waar wij in geloven.

Onze core business?

Samen een aantrekkelijke omgeving creëren, waarin wij deze mensen verbinden. Zowel LIVE voor de fysieke beurzen, congressen en corporate events als VIRTUEEL met online 3D venues, virtuele stands en seminars. Dat is waar wij iedere dag vol passie aan werken.

Wie is XPO.world?

XPO.world bestaat uit enthousiaste vakidioten die elke dag bezig zijn om het verschil te maken voor hun opdrachtgevers, partners en (toe)leveranciers. Passie voor het vak, elkaar uitdagen, innoveren en altijd het beste resultaat willen neerzetten is wat ons bindt in XPO.world.

Ervaring van de senioren en frisse nieuwe ideeën van jong talent zorgt voor een inspirerende samenstelling, waarin altijd met een kritische blik wordt gekeken naar het beoogde eindresultaat.

Om telkens weer tot het uiterste te gaan, is plezier in het werk de beste motivator.
Plezier staat bij ons centraal en is noodzakelijk in onze wereld met harde deadlines, last minute wijzigingen en de vaak korte periode om projecten te realiseren.

Wij zijn Dirk, Kristof, Koen, Johny en Maurice. En samen met onze andere collega”s, partners en leveranciers maken wij met passie en service het verschil.

En doen we vooral wat we beloven!

De Roeve groep?

XPO.world is onderdeel van De Roeve groep, die in 1991 opgericht is door Koen  De Roeve.

Deze groep (De Roeve Industries) biedt innovatieve totaaloplossingen in productie- en automatisering (automation, industrial IT, electrical installations & mechanical). Daarnaast schuilen ook Perdum, Agesia, De Roeve XPO en XPO.world onder deze koepel. Een financieel stabiele groep, waarvan de kracht schuilt in de complementariteit van de  specialisaties: samen vormen we één autonoom kenniscentrum waarvan het resultaat sterker is dan de som van de delen.

Let”s talk!

Neem gerust contact op, we willen graag met u kennismaken! De koffie of thee staat voor u klaar!

92436389243638

More info

tags: Organisatie Evenementen – Overzicht Organisatie Evenementen – Advies Organisatie Evenementen – Expert Organisatie Evenementen – Oplossingen Organisatie Evenementen – 

Wenst u meer info over organisatie seminaries kijk dan vlug op https://xpoworld.deroeve.com/ | Organisatie Seminaries

Evenementen Organisatie | Events | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Organisatie seminaries

restaurant feestzaal vergaderzaal groepen contact organisatie seminaries in gent contacteer ons restaurant in gent organisatie seminaries in gent met het organiseren van seminaries beantwoordt een bedrijf aan de behoefte aan permanente vorming organisatie seminaries verdient geld voor jou Bij de organisatie van een seminarie is het van belang uit te kijken naar een geschikte locatie. Bij carlos quinto kan iedereen terecht voor de professionele organisatie van seminaries in gent. Professionele organisatie van seminaries in gent een seminarie is een activiteit die wordt georganiseerd om bij te dragen aan permanente vorming. Het kan gaan om een groepsopleiding met de bedoeling om informatie en vaardigheden aan hen over te brengen. Het kan ook gaan om een evaluatie van cijfers of een voorstelling van nieuwe producten. Een goed seminarie heeft duidelijke doelstel.

hbo aob castana contact evenementen seminaries links champagne morize vino positivo contact castana staat voor persoonlijk contact originaliteit service kwaliteit. Een evenement zoals u dat wenst evenementen organisatie van evenementen we luisteren naar de wensen van de klant er wordt een budget vooropgesteld. We gaan op soek naar de specialist die aan de kwaliteiten kan voldoen om er een prachtig event van te maken. Alles kan niets moet … Opmaken budget we organiseren het event van a tot z alle gemaakte kosten worden zonder winst doorgerekend in globale factuur Een alternatief voor organisatie seminaries Bij de opstart van de organisatie stellen we een budget voor zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Nadien wordt alles gebundeld in factuur dit om administratie te vereenvoudigen. Aarzel niet ons t.

Bericht over Organisatie seminaries

javascript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser. Ga naar de inhoud toggle nav winkelwagen mijn account inloggen zoek zoek zoek menu seminaries btw en douane vennootschapsrecht vennootschapsbelasting consumentenkredieten personenbelasting fiscale clubs btw clubs boekhouden vastgoed hypotheekkredieten successie en vermogensplanning organisatie management webinars btw en douane vennootschapsrecht vennootschapsbelasting consumentenkredieten personenbelasting fiscale clubs btw clubs boekhouden vastgoed hypotheekkredieten successie en vermogensplanning organisatie management clubs fiscale clubs btw clubs.